Strony

środa, 27 listopada 2013

Był śnieg i go nie ma :D

 Hej kochani !
Jestem , w końcu się zmotywowałam , żeby usiąść i napisać ...
Pierwsza kwestia jest taka, że bardzo chcę podziękować wszystkim , którzy mój blog czytają . Naprawdę bardzo się cieszę z każdego komentarza czy lajka na fan page'u.
Tak sobie myślę , że My Matki ( bo sądzę , że głównie właśnie matki mnie czytają) tworzymy taką społeczność i powinnyśmy się trzymać razem , dzielić się doświadczeniami , bo mamy wiele wspólnego , a przede wszystkim każda z Nas ma ten sam priorytet Nasze Dziecko / Dzieci :) Bardzo dziękuję , że jesteście <3
A co u Nas ? wczoraj spadł śnieg . Padało od samego rana . L siedziała w oknie i krzyczała ' Pada , pada ' . Ale ciekło jej troszkę z noska i nie wyszłyśmy , bo nie mam zamiaru jej szprycować lekami. A dziś po śniegu ani śladu . Zamiast tego piękne słonko ! Jednak temperatura już dość niska ,więc nawet ja założyłam czapę, L. była w szoku, bo nigdy mnie w takim stroju nie widziała, później zaczęła się śmiać. Wróciłyśmy z czerwonymi nosami. No i tak jakoś minął dzień . Teraz właśnie mam chwilę , więc piszę do Was . Posprzątałam . Byłyśmy jeszcze na łowach w sklepie second- hand , który Nam znajoma poleciła , ale nic nie wpadło mi w oko :(.
Chciałam się z Wami podzielić moim nowym odkryciem . Ostatnio pani w sklepie namówiła mnie do zakupu kapsułek do mycia podłóg Mr.Muscle.
I wiecie co ? Świetne są . Po prostu bomba. Wy testowałam je po tym jak mój prawie - Małżon robił obiad . Tłuszcz i dużo innych substancji mniej lub bardziej brudzących . Ale kapsułki dały rade są świetne . Za pierwszym razem wszystko domyły bez żadnego szorowania . I ten śliczny kwiatowy zapach roznoszący się w całym domu :D . Tylko jest jeden minus . ok. 7zł za 12 sztuk , więc dość drogo , bardziej opłaca się kupić butle płynu , ale myślę , że kapsułki dają lepszy efekt , póki co używam ich do misji specjalnych. :D POLECAM !

Aaa i kolejne 2 nominacje w konkursie:
- http://www.kacikkuby.blogspot.com/
- http://mama-i-maja.blogspot.com/

A co u Was słychać , spadł śnieg ? :>
Buziaki i pozdrawiamy gorąco !




My z L w dniu chrzcin :)
 Livia i Maja :)





A tak było u Nas wczoraj :)

4 komentarze:

  1. Tworzymy bardzo cudowną społeczność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas sniegu poki co nie ma wcale. :)

    Pozdrawiam serdecznie i będę często zaglądać. :)
    www.ca-lineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad :)