Strony

poniedziałek, 18 listopada 2013

Wielkie wyczekiwanie


Wpadłam w szał zakupowy :P
Ale chyba już wszystko co zaplanowane kupiłam .
TERAZ TYLKO CHOINKA !!!
I ozdoby :)
Już nie mogę się doczekać. Myślę , że Livia będzie prze szczęśliwa :)
W zeszłym roku była za Malutka , żeby coś pamiętać , chociaż Mysz miała wielką frajdę kiedy dostała prezenty ( nie wytrzymaliśmy do gwiazdki dostała wcześniej) . I szarpała choinkę, wszystkie łańcuchy poplątane :P ale tylko dwie bombki stłuczone !
L. wróciła mi magię świąt ! Nie pamiętam kiedy tak bardzo wyczekiwałam tych kilku dni :) <3 ,
W tym roku nigdzie nie jedziemy . Będziemy robić sobie prawdziwą rodzinną wigilię ;*
Gotowanie , sprzątanie i duuużo roboty , a mnie to CIESZY !
Może Ciotka Malwina do Nas wpadnie:)
Już czuję zapach tych wszystkich potraw .. ;*

Jejku ! Czemu to jeszcze tyle czasu :(

A wy czekacie na święta ? :>

Kocham , kocham , KOCHAM LIVUŚKĘ <3

2 komentarze:

  1. O tak ja tez uwielbiam ten swiateczny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to czuć , tą magię , jak się wchodzi do byle jakiego marketu :)
      Mikołaje czekoladowe itd , itp. :)
      pozdrawiamy !

      Usuń

Zostaw ślad :)