Strony

poniedziałek, 18 listopada 2013

Czemu weekend jest tak krótki ??









Hej . Witamy po weekendzie .
Jakoś nie było czasu , by przez te dwa dni wpaść tu i napisać coś sensownego :)

W sobotę odwiedziliśmy chyba wszystkie możliwe sklepy dziecięce w ' Magnolii' , w poszukiwaniu kombinezonu , butów , czapy i szalika .
W zasadzie kupiliśmy wszystko. Znaczy musiałam później iść dokupić czapę i szalik , bo Dawid miał już dość. I tak był dzielny , pierwszy raz , aż tyle wytrzymał :P . Wcześniej po 2 sklepach uciekał :)
Mała też miała dość . Za długo w wózku.
Kiedy wyjęliśmy ją , żeby zmierzyć kombinezon od razu uciekła na dział zabawkowy - BOSO :P.
Wróciliśmy jakiś obiad i sprzątanko. Później zmierzyłam pidżamkę , którą wzięłam na taki sam rozmiar jak kombinezon i okazało się , że jest za mała .
Poszłam wymienić ;/.
W niedzielę szkołę miałam i zakupów ciąg dalszy.
Zrobiło się strasznie zimno , więc przypomniałam sobie , że nie mam obuwia na taką pogodę :)
Zostawiłam kartę w ' Deichmannie' , tak wiem strasznie roztrzepana jestem.
Myślę o wszystkim na raz i później tak się kończy. Na szczęście , pani ze sklepu mnie zapamiętała i oddała zgubę .. :)
No a dziś mamy do załatwienia kilka spraw urzędowych .. Nienawidzę takich rzeczy robić , ale cóż począć jak trzeba .. ;/
A jak minął Wasz weekend ?
Myślicie już o świętach ?
Ja nieustannie :) Nie mogę się po prostu doczekać :)
Pewnie napiszę coś później :)
Tym czasem Pozdrawiam i ślę Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)