Strony

piątek, 29 listopada 2013

Już niedługo -KONKURS !

Hej Kochani ! ;*
Mam radosną nowinę Będzie konkurs ! Nie chciałam wcześniej o tym wspominać , bo nie wiedziałam czy to wypali :) . Ale to już potwierdzone informacje , startujemy w przyszłym tygodniu. Mamy już 3 sponsorów + drobiazg ode mnie o Livii  , więc 4 nagrody ! BARDZO SIĘ CIESZĘ !
W dalszym ciągu nie wystawiłam wszystkich moich nominacji do ' Liebster blog award ' .
Tu są pytania :
http://livuszkaija.blogspot.com/2013/11/liebster-award-cd.html
a nominuję jedną z moich dwóch ulubionych blogerek. Jadźko ! Muszę ! Bo uwielbiam Cię czytać. :
- www.jadalna.wordpress.com
Druga moja ulubiona do czytania to Karolina :
- http://mama-kubusia.blogspot.com
ale wiem , że została nominowana już i nie wiem czy mogę to uczynić po raz drugi :P Jeśli tak to nominuję :)
Czytam ostatnio tyle blogów, że już straciłam rachubę . W każdej historii odnajduję trochę siebie , coś wspólnego , coś co Nas łączy :)
Ostatnio wpadłam na blog 'Ciężarówkowy' i natchnęło mnie to do napisania o swojej ciąży , ale później o tym . :)
I tyle na teraz :D
Do później Kochani <3

3 komentarze:

  1. :* odpowiem za dni parę ,co by nie było jedno po drugim :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się spalę za tą ulubioną :) Jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad :)