Strony

czwartek, 21 listopada 2013

HAPPY !

Witam serdecznie !
W świetnym nastroju dziś jestem !
Kilka czynników na to wpłynęło.
Pierwszy to naturalnie L. , która obudziła mnie w taki sposób , że każdego by to ruszyło !
o 2:11 wstała i nie płakała , stała w swoim łóżeczku i z rozżaleniem w głosie wołała ' Mamuś , mamo .. ' . Myślałam , że jest głodna, albo swędzą ją dziąsła ( wolałam by była głodna , zrobiłabym mleczko i tyle ) , zajrzałam naturalnie jeszcze w pampersa, ale jego stan był ok , może jedne siku, więc uznałam , że nie ma sensu jej rozbudzać . Położyłam do Naszego łóżka , a ona tak mocno mnie przytuliła, że nie miałam sumienia odkładać jej do łóżeczka , ani nawet nie chciałam , tak mi dobrze było. Nie ważne , że trochę Nam ciasno w 3 osoby (Dawid i tak wstawał o 5 , więc nie było tragedii :)  . Miałam nadzieję , że skoro obudziła się w nocy pośpimy trochę dłużej, a tu 7:00 i pobudka. Ale jaka słodka <3. Myszka wstaje obcałowuje mnie i mówi 'Mamo , kocham , kocham' i wtula się we mnie . Otworzyłam oczy i miałam w nich od razu łzy. <3 ! Łzy szczęścia !
JAK JA JĄ KOCHAM !!!
Drugi czynnik to nominacja ' Liebster Award' . Strasznie mi miło się zrobiło <3
Dziękuję bardzo, Mojej nominatorce :P
Zabawa wygląda tak: autor nominowanego bloga , odpowiada na 11 pytań , które zadała osoba nominująca . Następnie wystawia 11 blogów , w ramach swojej nominacji . I zadaje im 11 pytań ( nie wiem o co chodzi z tą 11 :P ). Osoba nominowana , nie może nominować tej osoby , która wystawiła ją.


A takie właśnie pytania otrzymałam :) :
1. Gdyby jutro miał nastąpić koniec świata co byłoby najważniejsze do zrobienia dla Ciebie?
- Spędzić ten czas z najbliższymi <3
2. Słońce czy deszcz?
- Oczywiście , że słońce , bo jak pada nie można spacerować, a My to uwielbiamy.
3. Szpilki czy sportowe obuwie?
- Obuwie sportowe , dokładniej air max'y
4. Co czujesz patrząc na swoją/e pociechę/y ? :D
- Miłość , czuję jak mi serducho szybciej bije. Czuje prawdziwe szczęście i radość ! Mam poczucie spełnienia , bo L. jest moim spełnionym marzeniem !
5. Ulubiony film?
- Zmierzch cała saga .
6. Makijaż - lubisz czy nie znosisz?
- Lubię , ale rzadko mam na to czas .
7. Czy skarpetki do sandałów według Ciebie to faktycznie obciach?
-  Dobra stylówka :P . A poważnie myślę , że straszny obciach.
8. Gdybyś miała wybrać pomiędzy papugami a rybkami, co byś wybrała?
- Papugę , jestem straszną gadułą. Miałabym z kim poplotkować :)
9. Jak lubisz spać?
- Długo !
10. Czym dla Ciebie jest szczęście?
- Moje szczęście właśnie podsuwa mi książeczkę 'Krówka Karolina' pod nos i mówi 'Czyta , mama' :) Moje szczęście ma na imię Livia <3
11. Co daje Ci prowadzenie Bloga ?
- Prowadzenie bloga daje mi to , że mogę się wygadać ( wypisać :P) . Strasznie samotna się czuję , nie mam tu rodziny , raczej same z L. siedzimy całe dnie , a kiedy mogę napisać , o czym myślę , co czuję , jest mi najzwyczajniej w świecie lepiej , lżej na sercu  :)

Mam póki co dwie nominację :) :

http://zosiakowyswiat.blogspot.com/


http://slodkiepotwory.blogspot.com

Jak tylko coś jeszcze wynajdę , od razu tu wrzucę!

Buziakii ;*






2 komentarze:

  1. Hej :) dzięki za nominację :) I przy okazji bardzo fajny blog "odkryłam". Będę Was odwiedzać :)
    slodkiepotwory.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Zapraszamy jak najcześciej . My też Was podglądamy :)

      Usuń

Zostaw ślad :)