Strony

środa, 20 listopada 2013

Hejjjjjj !
Pogoda znów odbiera chęci do czegokolwiek :(
Jak ja nie lubię jesieni ! w sumie to takich dni jesiennych , bo sama pora roku nic mi nie przeszkadza .
L. znów postanowiła budzić się w nocy , myślę , że to przez zęby :(
 Później wstała o 7 i już nie dała się namówić na króciutką drzemkę .. o której marzyłam , poszła spać w granicach 12 ( jak zwykle) ale wstała o 13 .. więc nie zdążyłam wszystkiego zrobić co zaplanowałam :/ Za to L. zrobiła mi niespodziankę ( mama-gapa zostawiła włączony długopis na stole) popisała cały stół w kuchni i wystarczyły jej 2 minuty , by to uczynić :) całe szczęście , że to tylko cerata :D
Nie byłyśmy na dworze , bo leje deszcz co chwilę .. szału można dostać ..
Obejrzałam wczoraj na tvn player ostatni odcinek ' Przepisu na życie ' i strasznie ubolewam nad tym faktem. To był taki mój poniedziałkowy rytuał . Ale coż zrobić . Zawsze zostaje jeszcze ' Pierwsza miłość ' i ' Na wspólnej' :) Myslę , że prędko się nie skończą :D
Zrobiłam zdjęcia bucików do sprzedania ! W końcu !
Od wczoraj prowadzimy z Dawidem intensywne rozmowy na temat prezentu gwiazdkowego dla Gwiazdki <3
Ja od początku obstaje przy interaktywnym piesku . Ale Tatuś wymyślił Furby ' ego . I nie wiem .. No niby mamy jeszcze trochę czasu ...
A może ktoś mi podpowie ?
A Wy co szykujecie pod choinkę dla swoich Pociech ?


Gorąco pozdrawiamy w ten chłodny i deszczowy dzień :)

p.s. Kruszyna miesiąca tu nie miała <3

2 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Libster Award :)

    http://wikimua.blogspot.co.uk/2013/11/libster-award-dziekujemy.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad :)