Strony

czwartek, 14 listopada 2013

Taki sobie dzień :)

Właśnie zjadłyśmy obiadek , duszoną karkówkę Livia ją uwielbia , a u Was co dzisiaj było na obiadek ? ;>
 Tak właśnie cieszy się wykąpana Pulpecioszka :) Kocha po kąpieli biegać po pokoju na golasa . Wtedy śpiewa i tańczy :) Przytula się do Nas ( do mnie i swojego Taty (tj. na zdjęciu poniżej). Lubi się kąpać , nawet bardzo , ale nie lubi płukać włosków . Macie na to jakieś sposoby ? Wasze Maluszki lubią kąpiele , czy raczej nie ?
L smacznie spała 3 godzinki , mama w tym czasie wszystko ( prawie wszystko , bo jeszcze muszę odkurzyć :( ) zrobiła . Miałam dodatkową robotę , bo Myszulińska wleciała w błotko w białych adidaskach , więc miałam przymusowe ręczne pranko :P
Maleństwo teraz biega i robi bałagan za trójkę dzieci :P
Wyspała się i jest MOC :

Oglądałam dziś duuużo blogów i wiele z nich łapie za serducho !



 A tak Niunia rano leniuchowała :)


 Coś bardzo ciekawego leciało w tv , zapewne reklamy :))




taaak . Jeszcze mam kilka fotek z dzisiejszego spacerku , z którego L. nie chciała wracać do domu.

Od wczoraj Maleństwo zrobiło się ' ciekawskie' . Każdą rzecz ogląda i milion razy pyta ' Co to ?' . Śmieszy mnie to okrutnie , ale odpowiadam za każdym razem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)