Strony

piątek, 15 listopada 2013

Wspomnieniaaa

Hej Kochani !
Jakoś dziś mnie wzięło na wspomnienia , podczas oglądania zdjęć .
Livia nie długo kończy 19 mcy. ,  jak to szybko minęło..
Mam wrażenie, że jeszcze pare dni temu chodziłam z ciężarówkowym brzusiem :P
a ona już chodzi , mówi ,daje buziaki , sama je , potrafi się sama sobą zająć :)


Jak oglądam zdjęcia to łza się w oku kręci.




2 dniowa Niunia<3
 Zimowy 7 miesięczny Króliczek <3
 L. z pradziadkami w dniu swoich Chrzcin 
(11 mcy)
<3

 Też chrzciny , z Rodzicami Chrzestnymi :)
 2 miesięczna Myszka <3
Tu miała 5 miesięcy i pierwszy raz dostała mięsko , chyba nie muszę pisać , że smakowało :)


9 miesięczny kotek <3









Te chwile są takie nieuchwytne , ulotne , L. każdego dnia się zmienia , tak bardzo... i nie można tego zatrzymać ani na moment ..
KOCHAM CIĘ L. każdego dnia tak samo mocno , kocham w każdej minucie , sekundzie , całym sercem , każdy milimetr Ciebie , każdy Twój  ruch , oddech ,  gest , każde słowo ..
Kocham Cię i bez Ciebie już nie istnieje , bo tylko Ty wiesz jak naprawdę bije moje serce. Jesteś częścią mnie i już zawsze będziesz <3

NAJCUDNIEJSZA MOJA <3 !

1 komentarz:

  1. słodka Kruszynka:) taaaaka radosna:)

    A może pomożecie nam poszukać Rudolfa, hm?:)
    http://zawodkobieta.blogspot.com/2013/11/co-sie-stao-z-rudolfem-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad :)