Strony

środa, 25 grudnia 2013

Święta !


Witajcie Kochani :)*
Nie było Nas przez długo , ale nie sądziłam , że tyle zajęć będę miała i , że tyle czasu mi to zajmie .. Nigdy nie przygotowywałam sama świąt , zawsze albo jechaliśmy do rodzinki na święta , albo jak mieszkałam w domu to pomagałam Mamie , Babci .. A teraz wszystko sama . Ale jestem z siebie dumna ukleiłam pierogi, barszcz ugotowałam , sałatkę zrobiłam i trochę innych rzeczy. Ale najgorsze były pierogi do 4 rano kleiłam ;/ . A po 8 trzeba było wstać . Ciężko . Ale wszystko było jak powinno . Livia dostała tylko pieska , bo Wujek na zły adres wysłał kuchnie :( i przyjdzie po świętach , szczerze powiem, że średnio jej się spodobał . Trochę go pomęczyła i zajęła się innymi zabawkami :( więc prezent nie trafiony . Może kiedyś bardziej się zakumplują . L dostała też sporo ciuszków i buciki , ale przed gwiazdką :P. Przyjechała Ciocia Malwina ( moja Siostra) i Ciocia Ada ( Chrzestna Livki) . Ale Ada wyjechała wczoraj do swojej rodzinki na święta . Zostaliśmy w trójkę , było bardzo fajnie :) . Spokojnie rodzinnie i dalej jest , bo przecież święta trwają. :)
Chciałabym złożyć Wam wszystkim życzonka. Szczęścia , zdrowia , miłości i bliskości wszystkich , których kochacie . Aby było tak na co dzień .  kasy , spełnienia zawodowego , samych sukcesów i zero stresu :) Wam i swojej Rodzince życzę ja z Livciakową :)
A my leniuchujemy , obżeramy się ciastem i słodkościami i radujemy się tym czasem spędzonym razem :)
Konkurs wygrała pani Anna Walczyk . :D

Pozdrawiamy :)



















1 komentarz:

  1. delightlifee.blogspot.com / Człowiek przed świętami się nagotuje, a tu już po :) Gwiazdor był bogaty? Zapraszam do mnie na fotorelacje z świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad :)