Strony

wtorek, 3 grudnia 2013

Mamusine obawy i rozterki .


Często się zastanawiam ' jaka ze mnie Matka , skoro sama jeszcze jestem dzieckiem w wielu , kwestiach ' ...
Miewam romanse z aktorami ( ostatnio z Robertem Pattinsonem ) , kocham słodycze szczególnie w porze obiadowej i w nocy , nie jem tak jak powinnam , zazwyczaj jeden posiłek dziennie , podjadam w łóżku , jestem roztrzepana ,o wielu rzeczach nie pamiętam , jestem leniem , lubię długo spać , bardziej od kupowania w sklepach odzieżowych dla mnie , cieszy mnie jak kupuję zabawki , lubię błyskotki i niektóre bajki .. . Co prawda nie czytuję już magazynów dla dzieci , ani nawet bravo , nie mam też segregatora ze wszystkimi wycinkami na temat gwiazdy , która akurat jest najbardziej na topie , ale czasem zatrzymuję się na disney xd jak przerzucam kanały , wierzę , że prawdziwy mikołaj gdzieś tam istnieje i za każdym razem jak oglądam ' króla lwa ' płaczę . Uwielbiam hello kitty , myszkę Minnie i kolor różowy .. Jestem uparta, bywam wredna , złośliwa i mściwa . I tak się zastanawiam co za przykład Livii daję . Oczywiście KOCHAM JĄ BEZWARUNKOWO ! Duży dzieciak ze mnie , a nie przykładna matka , raczej . Chciałabym wychować ją tak aby żyła godnie i szczęśliwie , aby umiała odróżniać dobro od zła , aby potrafiła kochać i nie była egoistką .By szanowała życie i ludzi, którzy na to zasługują. Żeby szła z uśmiechem przez świat. Chciałabym tylko , aby umiała się cieszyć życiem i tym co daj jej los .. ale czy potrafię ją tego nauczyć ?
Chcę dać jej poczucie bezpieczeństwa , szczęśliwy dom i miłość , bo JEST DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZA !
<3
Tak sobie dziś rozmyślam , a jak Wam mija dzionek :) ?

2 komentarze:

  1. mimo moich 23 lat też czasem zachowuję się jak dziecko, to chyba nieuniknione :) ale to nie znaczy, że jest się złą matką:D
    Pozdrawiam
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem po prostu nachodzą mnie taki myśli :D Nie potrafię ocenić jaką matką jestem , ale staram się :) z całego serca . Również gorąco pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)

      Usuń

Zostaw ślad :)