Strony

piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki

 Dobry wieczór <3
Dzisiejszy dzień spędziłyśmy w domu, niestety . A miałam już plan :( . Chciałyśmy iść na spotkanie ze Świętym , ale ta paskudna pogoda przeszkodziła Nam :(( . Strasznie zawiedziona jestem . Miałam nadzieję , że L w tym roku będzie się tam świetnie bawić , tak jak w zeszłym :( . Ale naturalnie Gwiazdor zostawił paczuszkę dla Malutkiej mojej <3 . Co prawda największy prezent już jej przed wczoraj dałam ( w poprzednim poście pisałam). W skarpecie znalazła dwie książeczki ze swojej ulubionej serii i słodycze :) . Mamy już choinkę . Ale L interesuje się nią tylko jak zgaszę światło. Jest mała , ale większej nie było by gdzie wstawić . Niuńka ubierała ją ze mną , ale zamiast wieszać bombki wpychała na gałązki :)
Tym czasem zmykam spać , bo późna godzina już :)
Życzę wszystkim spokojnej nocki buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)