Strony

czwartek, 6 marca 2014

' Wystarczy jeden wariat na zbyt wysokim stanowisku .. '

Witajcie !
My od 6 na nogach . Liv się wyspała i punkt 6 słyszałam ' Hejjo mamo , chce wywyjść ' . Poszła spać wczoraj o 16.30 koło 20 obudziła się do kąpieli i dalej spać . Też miałam plan pójść spać z nią , ale zaczął się nowy sezon bitwy o dom , więc mój plan , aby się wyspać legł w gruzach. :P
Od kilku dni chodzę struta , sytuacją na Ukrainie , nie chcę aby wybuchła 3 wojna światowa , a moim zdaniem wszystko ku temu zmierza . Swoją drogą jak okrutnym człowiekiem trzeba by być by nie liczyć się z jednostkami i dążyć do osiągnięcia założonego (chorego) celu mimo wszystkiego . Myślę , że Putin zrobi wszystko by Krym był rosyjski , mówię to od jakiegoś czasu , że dostrzegam w nim zachowania hitlerowskie . ' Bo na Krymie mieszkają głównie Rosjanie ' w skrócie tak odpowiedział na pytanie , czemu tak bardzo chce , powiększyć Rosję o to miejsce na mapie. Ja znam wielu polaków mieszkających w Anglii co nie znaczy ,  że trzeba tam wjechać czołgami  . Znam kilku Ukraińców i z opowieści wiem , że naprawdę nie mają kolorowo . Skala korupcji w ich kraju jest ogromna ( żeby nie powiedzieć , że chyba największa na świecie ) . Lekarze, urzędnicy , policja - jak nie zapłacisz nie masz na co liczyć . Cholera jasna ! Zamiast pomóc - Putin wymyślił sobie , że zajmie ich ziemie ! A co z jakimiś zasadami moralności , nietykalności terytorialnej ? Nie można przecież wkroczyć sobie armiami do jakiegoś kraju . To po prostu nie ludzkie. Nie liczy się człowiek i jego dobro , a chęć zaspokojenia własnych żądzy , w tym przypadku pana Putina. Byłam pewna , że w dzisiejszych czasach nie będzie , tak źle , że nie będzie takich wojen jak te dwie poprzednie , a wszystko moim zdaniem wskazuje na to , że nie rozejdzie się to po kościach . Niby są jakieś pakty, porozumienia , Unia , Nato, a co z tego jak nagle komuś się coś odwidziało i robi taki właśnie dym .  
Myślę dość egoistycznie momentami , bo o własnych 4 literach , że chciałabym jeszcze trochę ( może trochę więcej niż trochę) pożyć. Odchować Liv , dorobić się czegoś w życiu , a nie zastanawiać się każdego dnia , czy ktoś Nas nie zbombarduje . Ale co ja mogę , jako jednostka , napisać list do Putina ? hehehe ..
. Taki czarny humor , cholera jasna ! Nie ma się co śmiać. Modlę się codziennie , żeby nie było tak , źle ! Jednak kiedy włączam telewizje , nie wierzę by obeszło się bez wojny - światowej . Jeden wariat na zbyt wysokim stanowisku i może rozpętać znów piekło , jakie tak naprawdę miało miejsce nie dawno . Nie mogę tego pojąć , czemu ten człowiek nie myśli o tym by jakoś pokojowo to wszystko rozwiązać . Zamiast toczyć walki o jakiś punkcik na mapie , zainteresować się tym co naprawdę istotne . Krajami trzeciego świata na przykład , tym , że dzieci tam z głodu umierają ...
Też jestem egoistką , bo jeśli chodzi o moją rodzinę to poszłabym za nich w ogień. Ale nie potrafię zrozumieć co ten człowiek ma w głowie . Mam tylko nadzieję , że reszta świata utemperuje pana Putina , bo naprawdę marny nasz los będzie ...
Znów moje nerwy , aż buzują ! Nie jestem jakoś szczególnie polityczna (czyt. nie słucham , nie oglądam wiadomości), ale kiedy to wszystko zaczęło się dziać  może ze strachu , może też z braku odpowiedzi na pewne pytania , które zrodziły się w mojej głowie , postanowiłam śledzić rozwój wydarzeń , poszperać trochę w internecie . Tak wiem , nie wszystkie informacje są prawdziwe , potwierdzone . Ale wolę wiedzieć co się dzieje w okół mnie .
A co Wy myślicie kochani o tym wszystkim ?
A tak na rozchmurzenie moja różowa Mysz z wczorajszego wypadu na plac zabaw :)




Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)