Strony

środa, 5 marca 2014

.. po długiej przerwie :)


DzieńDobryWieczór :D
Daaawno nie zaglądałam , ale to nie tak , że zapomniałam . Ale tyle się dzieje , działo w sumie , bo już spokojniej jest , że nie wiedziałam sama w co ręce wsadzić .
A więc tak w piątek wróciłyśmy od Babci , całe dwa tygodnie nad morzem spędziłyśmy. Miałam tam czas , ale z internetem gorzej , Babciny komputer nie nadaje się na pisanie postów :P lubi się wyłączyć , zaciąć :P. A na telefonie nie lubie pisać .
Wcześniej ?
Miałam poprawkę z mojej kochanej matematyki .. no i że tak napiszę LIPA !
Nie podchodzę do matury :(
Za pozytywną ocenę na koniec semestru , musiałam zabrać deklaracje .. tak więc moje plany trochę się przeciągną w czasie , ale nic straconego :d
Idę na dwu letnie studium kosmetyczne , w między czasie napiszę maturę i wybiorę studia .
Z okazji urodzin moich , zrobiliśmy Liv kolczyki ! W końcu Tatusiek się zgodził :D Liv teraz jest najprawdziwszą Księżniczką :* Zabieg przeszła świetnie 20 sekund płaczu zobaczyła się w lusterku i zaczeła się śmiać , przez następny tydzień podchodziła do lusterka co jakiś czas i sprawdzała , czy na pewno jeszcze ma kolczyki hihihi <3
Rozgadała się strasznie . Gada cały czas , nawet przez sen się zdarza . Babcia ją nauczyła , że przed wyjściem trzeba zrobić make-up. hihi . Więc Liv bez pomalowanych ust z domku nie wyjdzie . Artystka .
Tak na Nią patrzę i duże dziecko się zrobiło . Sama je , chodzi , gada . A jeszcze tak niedawno mieszkała pod moim sercem :( . Jak ten czas szybko leci ..
Muszę się pożalić trochę , że Liv jest ostatnio strasznym Diabełkiem . Ucieka na dworze , ona w swoją strone idzie i koniec nie ważne , że miałyśmy gdzieś indziej iść. Więc dalsze podróże tylko i wyłącznie z wózkiem . Koleżanka podpowiedziała mi , żeby prowadzać ją na szelkach , ale jakoś tak kojarzy mi się to z prowadzaniem pieska na smyczy ... :( no nie mogę jakoś się przełamać .
Wasze dzieci też tak mają ?

Buziaki :*






Świnoujście <3




W podróży do Niemiec :)

Molo w Heringsdorfie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)