Strony

czwartek, 16 stycznia 2014

Rozmyślania Mamuśkowe :)


Witam !
Dziś bardzo taki dziwny humor mam , dużo myślę , o tym co będzie z L , kiedy dorośnie . Jest dla mnie najważniejsza i chcę dla Niej tego co najlepsze , tak jak każda mama dla swojego Dziecia .
Patrzyłam na ludzi , różnych . Myślałam o ich historiach i o tym kim będzie Livkowa . Jak będzie wyglądało jej życie . Jasne dołożę wszelkich starań aby było jej jak najlepiej . Jednak na pewne rzeczy nie będę miała wpływu. W nie których sytuacjach będzie musiała sama podjąć decyzje .
Od przyszłego roku Niuśka idzie do przedszkola ( znaczy taki jest plan , ale z miejscami jest różnie , więc zobaczymy ) już wtedy będzie musiała sobie jakoś radzić sama , beze mnie . Na samą myśl ręce mi się trzęsą , tęsknię za nią jak idę do szkoły , a tyle czasu osobno , pięć dni w tygodniu ... :(
Później zerówka , szkoła , niby jeszcze dużo czasu do tego , ale przecież jeszcze nie dawno ja chodziłam do szkoły . Znów myślę , że chwile spędzone z L są najcudowniejsze na świecie , ale tak bardzo nie uchwytne ... . Mijają tak szybko , a ona co dzień jest taka inna . Chcę dla niej jednego . Żeby była szczęśliwa . Jasne chcę , aby skończyła dobre szkoły . Miała fajną pracę . Ale to ona zadecyduje jak potoczy się jej życie .
No tak sobie dziś rozmyślam .. :)
A dzień ? No cóż . Jeszcze się nie skończył . Byłyśmy na spacerku z ciocią Anią jej córą Mileną i synkiem Kacperkiem :) L była zafascynowana Milą , dawno jej nie widziała, Malutka ma ok 7 mcy , a wcześniej gdy widziały się z L miała jakiś miesiąc więc u mojego Maleństwa nie wzbudzała zainteresowania. Mila nawet została uderzona przez L jak była taka malutka ( wstyd , ale cóż Livkowa jak miała 3 miesiące też przyjeła cios w ciemiączko o starszej koleżanki , jak sobie o tym przypominam to mam dreszcze , ale dziecko dzielne moje nawet nie zapłakało :) . Ale ogólnie L lubi towarzystwo innych Dzieci , ale najlepiej tych starszych , żeby można było się czegoś od nich nauczyć , szybciutko podłapuje wszystko od starszych Pociech :)
A jak wasze Maluchy są towarzyskie , lubią inne dzieci? :>
Livkowa i Milenka w wakacje :)
Livkowa w chrzciny

L i M

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)