Strony

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Akcja odpieluchowanie !


Hej !!! ;)
U Was też tak praży ? U Nas masakra . Ale nie narzekam :P Lepsze upały niż deszcz :) Weekend też upalny był . Chciałam jechać z Małą na basen odkryty , ale od 14 czerwca dopiero otwierają . Jednak mamy jeszcze opcje , kąpielisko miejskie i tam właśnie jutro wyruszamy ;)
Ale na dniach i tak planujemy ewakuacje nad morze !
Liv wyzdrowiała już na dobre , robi już awanturki swoje . Także wszystko na swoim miejscu ;)
Jestem właśnie w trakcie poszukiwania stroju kąpielowego dla Niej , ale jakoś nic nie wpadło mi w oko . Może ktoś może coś polecić ? :>
Od 3 dni trwa u Nas akcja odpieluchowanie i dziś jest ten dzień kiedy pękam z dumy ;) nie odnotowałam żadnej niespodzianki poza nocnikiem . Wiem , że w wieku Liv to nic nadzwyczajnego , ale chyba bardziej dumna jestem z siebie . Kilka , albo kilkanaście razy robiłam już podejść. I zawsze kiedy Liv robiła poza nocnik traciłam cierpliwość i zakładałam pampersa . Tym razem nie da się ukryć , że pierwszy dzień nie był rewelacyjny , ale byłam cierpliwa ;) . Jestem megaa szczęśliwa ! Co prawda na spacery i na noc jeszcze zakładamy 'pepe' , ale już coraz bliżej pożegnania , z nimi na zawsze ;) ! A jak to wyglądało u Was ?  Może tak jak my jesteście w trakcie ;) ? :>
Kilka fotek ze spacerku ;D








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)